martes, 22 de abril de 2014

FAMILIA BAKARREKO ETXEBIZITZA 2.0


Azkenean lortu dut gustuko dudan ideia bat! Egunak eta egunak zirriborroak egiten, etxe desberdinak egiten eta liburuak begiratzen pasa ondoren gustuko dudan etxe bat sortzea lortu dut.





Influentziei dagokienez, haiei buruz idatzitako sarreran guztiz ziur ez nengoela nioen, batez ere Le Corbusierri zegokionez; azkenean, ez dut influentzia gisa hartuko, baina Theo Van Doesburg mantenduko dut. Le Corbusierren ordez, Remodeled Homes liburuan azaltzen den etxe batean oinarritu naiz, izan ere, etxe hori ikusi bezain laster hasi nintzen nire ideia garatzen.

  

Hasiera batean, nahiko azkar bururatu zitzaidan lehenengo diseinu bat, baina ez ninduen guztiz konbentzitzen, beraz beste batengan pentsatzen hasi behar nintzela erabaki nuen. Asko kostatu zitzaidan beste ideia bat garatzea, behin bat edukita zaila delako berriz ere zerotik hastea.

Agobiatzen hasi nintzen, egunak pasatzen zirelako eta ez nuelako gustuko nuen ezer egiten, baina azkenean, inspirazioa itzuli zen!

Berehala zirriborroak eta planoak egiten hasi nintzen, ideia hori garatuz, eta lortu nuen hainbeste bilatutako etxea!

No hay comentarios:

Publicar un comentario