martes, 15 de abril de 2014

FAMILIA BAKARREKO ETXEBIZITZA: INFLUENTZIAK

Aste honetarako gure familiako etxebizitzak izan ditzaken bi influentzia aurkitu behar genituen, ideia pixka bat garatzen hasteko.

Nire kasuan, hasierako diseinu bat egin dut,baina oraindik ez daukat guztiz argi nola egingo dudan. Lehenengo diseinu honetarako aurkitu ditudan influentzia esanguratsuenak Theo Van Doesburg eta Le Corbusier arkitektoen obrenak dira.

Theo Van Doesburg-en kasuan, Maison d'artiste eraikinak izan du eragin gehien nire lehenengo ideian; eraikin honekin duen antzekotasuna fatxada bera da, kubo formako modulu ezberdinak eraikin bertikal bati erantsiak egongo balira bezala jarriak daude. Nire kasuan, modulu gutxiago daude, ta ez dira hain kubo formakoak, baina denak era berean elementu bertikal bati erantsiak daude.

0.SOLAIRUA

1. SOLAIRUA

 2. SOLAIRUA

3. SOLAIRUA





Le Corbusierri dagokionez, oraindik ez daukat guztiz argi zein obrak eukiko duen influentzia gehien nire diseinuarengan, beraz, bere obretako bat aukeratzean publikatuko dut.

Bitartean, nire diseinuarengan pentsatzen jarraituko dut.

No hay comentarios:

Publicar un comentario