jueves, 17 de abril de 2014

"UDABERRIARK" ASTE KULTURALA

Aste Santuko oporrak baino lehenagoko azken hiru egun hauetan aste kultural bat ospatu da gure eskolan, hainbat ekitaldi ezberdinekin.

Astearte arratsaldean, kontzertuak ikustera joan nintzen lagun batekin, oso giro polita zegoen!

Ekitaldi guzti horien artean bat lehenengo mailako ikasleei egokitu zaigu: Le Corbusierren modulor-ean oinarrituz, azken solairuko terrazan mural bat pintatzea.

Atzo, apirilak 16, ikasle gutxi batzuk bildu ginen terrazan murala pintatzeko. Niri dagokidanez, goizean ezin izan nintzen joan, beraz, arratsaldean gerturatu nintzen. Iritsi nintzenerako gehiena egina zegoen, baina nik ere parte hartzeko aukera izan nuen. Oso gustora ibili nintzen lanean, pena eman zidan goizetik han ez egoteak.

Lan-giro polita zegoen, eta murala oso ongi geratu zen! Hona hemen argazki batzuk:

                    (Murala ezkerretik eskuinera)

















 

No hay comentarios:

Publicar un comentario